דוקטור גלית מטצקי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דר' גלית מטצקי חוות דעת על השתלה בזאלית

דר' גלית מטצקי, רופאת שיניים בכירה, מספקת חוות דעת מקצועית ואת כל המידע המלא על השתלה בזאלית.

מה עושים עם מחסור בעצם להשתלת שיניים? דר' גלית מטצקי עם חוות דעת בנושא!

שיניים הם חזות הפנים, חיוך מלא שיניים הוא לא רק כרטיס ביקור חברתי אלא גם מרכיב משמעותי בהרגשה עצמית טובה ותפקוד פה תקין, שמירה על היגיינת פה, ביקורות תקופתיות והקפדה על המלצות רופאי השיניים יוכלו לשמור לכם על השיניים לאורך זמן.
דר' גלית מטצקי מציינת כי במצב בו קיים מחסור בשיניים חלקי או מלא, מטופלים רבים בוחרים בהשתלות שיניים, לעיתים מדובר על מטופלים ששמרו על כל הכללים אך גנטיקה ותורשה או זקנה הובילו אותם למצב שבו הם צריכים לעבור השתלות שיניים, לאחר ייעוץ רפואי ניתן להסיק מסקנות ולהבין את דרך הטיפול הטובה ביותר עבורכם.
אתגר שיכול להופיע בעת השתלת שיניים הוא מחסור בעצם בלסת או עצם לסת דקה, בעיות אלו לא מאפשרות השתלת שיניים רגילה ואתגרו את עולם רפואת השיניים במשך שנים רבות, מטופלים שסבלו מבעיית עצם בלסת שלא אפשרה השתלה רגילה היו בעבר מטופלים ללא מענה יעיל וראוי ונאלצו להסתובב בפה עם שיניים חלקיות או להשתמש בתותבות.

אחת השיטות המתקדמות והיעילות לביצוע השתלות שיניים עם מחסור בעצם או עצם דקה היא שיטת השתלה בזאלית (Basal Implantology), בשיטה הבזאלית מחדירים שתלים מיוחדים במקומות שאין בהם מספיק עצם להשתלה רגילה, השתלים מורכבים על צורת דיסקים מאונכים עם גאומטריה ייחודית והחדרת בסיס השתל אל עצם הבסיס של הגולגולת.
השתלת שיניים בזאלית מגיעה בצורות שונות של שתלים: שתלי דיסק, שתלי זיגומה ושתלים חובקים.

גלית מטצקי, רופאת שיניים בכירה עם ותק של מעל ל- 20 שנה בהשתלות שיניים ופרוצדורות כירורגיות, מציגה חוות דעת ומראה את היתרונות של השתלה בזאלית: "מטופלים עם מחסור בעצם בלסת מקבלים פתרון מתקדם במיוחד עם אחוזי הצלחה גבוהים, לפני השיטה הבזאלית היו צריכים להתמודד עם סירוב לביצוע השתלה או השתלה לא מוצלחת, הצורה המיוחדת של השתלים הבזאליים מאפשרת להחדיר את השתלים מהצד במקום ההברגה הרגילה כלפי מעלה, הדבר מאפשר להתגבר על מכשול המחסור בעצם". 

יתרונות השתלה בזאלית על פי חוות דעת ד"ר גלית מטצקי

בכל הליך רפואי פולשני קיימים יתרונות וחסרונות וכן סיכונים שיוסברו לכם על ידי רופא השיניים, ההשתלה הבזאלית אינה רק מהפכנית ובשורה למחוסרי עצם ועד לאנשים עם חוסר קיצוני בעצם בלסת, היא כוללת בתוכה יתרונות בולטים: החלמה מהירה ושיקום פה מהיר יותר מהשתלה רגילה, השתלה בטוחה יותר שלא מצריכה הרמת סינוס או השתלת עצם וכן סוג ההשתלה עם הפתרון ארוך טווח הגדול ביותר למחוסרי עצם.
ד"ר גלית מטצקי שמה דגש על היתרון הבולט עבור מחוסרי עצם: "השתלה בזאלית מותקנת בעצמות מרכזיות בלסת, עצמות אלו אינן נעלמות כמו העצם האלבאולרית, שכבת העצם בלסת שמתפקדת כבסיס העוגן לשורשי השיניים. השיטה מספקת פתרון ארוך טווח ויעיל במיוחד עבור מטופלים עם מחסור בעצם".

תוכן עניינים